fennaupair.reismee.nl

267 dagen... laatste weken, werk zoeken, leuke plannen.

Yep 267 days and counting... wat is dat snel gegaan, en het is nog niet voorbij, maar ook het aftellen begint zo langzaamaan... nog 65 dagen. Dat het dan voorbij is, dat klinkt heel apart want zo voelt het niet, en aan de ene kant wil je ook niet dat het voorbij is. Zoveel leuke dingen die ik gedaan heb, leuke mensen die ik ontmoet heb en zo vrienden voor het leven worden, en onwijs lieve familie waarmee ik dan al die maanden heb samengewoond en voor de kinderen waar ik voor heb gezorgd.. het zal vast niet makkelijk zijn om afscheid te nemen! Maar ik geniet zeker van de laatste weken, zoals ik de afgelopen maanden ook heb gedaan! Aan de andere kant merk ik ook dat ik wel elke keer wat meer toe ben aan het 'normale' leven, leuk werk, familie en vrienden weer zien en met ze afspreken etc. En ja dat klopt, ik heb geen studie kunnen vinden die mij op dit moment echt leuk lijkt.. ik heb daarom besloten om werk te zoeken, het liefst in de kinderopvang want dit heb ik opnsommige momenten ook wel gemist! Daar ben ik hier ook achter gekomen, ik ben nog jong en ik kan altijd nog studeren, het leven veranderd constant en ik doe liever iets wat ik op dit moment 100% wil dan dat ik een studie doe waar ik niet zeker over ben :)

De afgelopen maanden

Sinds de laatste blog heb ik weer veel dingen meegemaakt. Eigenlijk wilde ik al veel eerder een blog plaatsen, maar ik had telkens wat problemen tijdens het schrijven dat de motivatie om het dan allemaal weer opnieuw te schrijven weg was. Wel wil ik (mocht deze blog online komen haha) wat aparte blogs gaan schrijven over wat ik gedaan heb.

Ik ben o.a. naar Bath en Oxford en Brighton geweest, maar ook een weekend naar Edinburgh met Nadine en Louisa! Hierbij hebben we ook de trein genomen naar de Schotse Hooglanden... ZO MOOI!! Hier wil ik dus heel graag een blog over schrijven! Ook ben ik tussendoor een week thuis geweest, wat heel fijn was. Theo is langsgeweest, helaas was het weer wat minder maar ik heb hem mooi een rondleiding kunnen geven door London, en ook zijn we naar een voetbalwedstrijd geweest in het Wembley Stadium! Ook ben ik naar een concert gegaan met Nadine endagen doorgebracht in de vele parken! Maar ook het dagelijkse leven ging gewoon door, voor de kinderen zorgen, het avondeten en wijn drinken met mijn gast ouders, zo normaal alles wordt na een tijd. Het zal zeker wennen zijn om straks weer thuis te zijn, als London nu ook je thuis is.

De komende tijd

Aankomende zaterdag al iets onwijs leuks op de planning, het Summertimeball in het Wembley stadium! 7 uur optredens van 21 bekende artiesten. Komt er leuk bezoek en ga ik met de andere meiden een weekend naar Swansea (zee, strand en hopelijk ook zon!), ook ga ik de laatste 3 weken ergens anders wonen. Het huis wordt in de zomervakantie verbouwt en daarom gaan we in het huis van de moeder van mijn gastmoeder wonen, dit is in Notting Hill (zo gaaf) en naast Holland Park, dus dat is ook weer typisch haha.


Ik hoop dat het lukt om wat meer blogs te plaatsen, en ook foto's, dit is namelijk niet gelukt de vorige keer...

x Fenna

Reacties

Reacties

Heleen

Leuk Fenna om weer wat van je te lezen. Nog 65 dagen, dat is snel gegaan! Wat fijn dat je in dit jaar er achter bent gekomen wat je straks wilt gaan doen. En ja, wat zul de familie en vrienden in Londen gaan missen, maar er komen ongetwijfeld weer lieve mensen op je pad. Geniet nog van je tijd daar. Veel liefs, Heleen

Bianca

Hoi Fenna, leuk om te lezen ! Wat vliegt de tijd ! Heel mooi wat je allemaal hebt beleefd en geleerd. Dat neem je voor altijd met je mee . Groetjes Bianca

Gerva

Fijn om weer wat van je te horen. En fijn dat je nog steeds geniet van je leventje daar. Zo zie je maar.......zo'n tussenjaar is altijd ergens goed voor. Niet alleen om nieuwe ervaringen op te doen en nieuwe vrienden te maken, maar ook om erachter te komen wat je verder wilt gaan doen. En kinderopvang.........dat is een fantastische baan. Daar weet ik alles van???. Liefs en nog een fijne tijd?

Rikie

Hallo Fenna,Leuk om weer eens een blog van jou te lezen! Zo nu en dan zag ik wel foto's en berichtjes van jou via facebook dus kon ik toch een beetje volgen waar je zoal geweest was. En ja, de schotse hooglanden zijn prachtig he? Vorig jaar hebben Tessa, Emiel,Marcel en ik een rondreis gemaakt door heel Schotland. Drie weken bijna.Dat was geweldig!Fijn dat je het zo naar je zin hebt al die tijd. Maar ja, de tijd vliegt voorbij he? En mooi dat je erachter bent gekomen wat je nu wilt gaan doen als je over een maand of twee weer thuis bent.Geniet nog maar van deze laatste 2 maanden, het is zo voorbij! groetjes van ons.

Wendy

Hoi Fenna, eindelijk je blogs even gelezen... ik,had ook mijn naam ingevuld maar nooit een mailtje gehad, nu zag ik op fb dat je een blog had geschreven dus voordat ik het zou vergeten maar snel lezen. Prachtige verhalen heb je geschreven en wat heb je veel leuke dingen meegemaakt! Al,die ontbijtjes, uitjes en bezoekjes moet fantastisch geweest zijn. Je hebt ook vast heel veel geleerd in deze periode, staat goed op je cv ook, al je ervaringen kun je in je verdere leven goed gebruiken.
En nu ga je alweer bijna naar huis...
Wat zul je de kinderen en hun ouders gaan missen zeg, je hecht je toch aan ze wanneer je dag en nacht bij ze bent, kan ik me zo voorstellen.
Ik wens je nog een paar fijne weken toe, geniet van alles wat op je pad komt en hopelijk komt er nog wel een blog en zie ik het op fb voorbijkomen zodat ik er ook aan dénk om het te gaan lezen...
Heel veel plezier nog, liefs Wendy

Marijke

Hoi Fenna,
Wat leuk om weer eens iets van je te horen! En wat gaat de tijd toch snel. Je hebt weer veel leuke en bijzondere dingen gedaan, las ik. Mooi dat je ook een paar dagen in Schotland bent geweest; dat lijkt me echt prachtig. En wat fijn en leuk dat Theo je is komen opzoeken in London. Dat moet toch wel heel speciaal zijn geweest.
Ik kan me voorstellen dat het gemakkelijker is om een beslissing te nemen over wat je verder wilt wanneer je een poos uit het gewone dagelijkse leven bent. Nu is er ook wel een gewoon dagelijks leven, maar dat is zo anders dan dat wat je gewend was. Goed dat je daar nu uit bent er ervoor gekozen hebt eerst werk te gaan zoeken. Maar zover is het nog niet.... je hebt nog een maand of twee in London; maar wel begrijpelijk dat je al een beetje bezig bent met het naderende afscheid en met wat er daarna komt.
Tja, dat afscheid nemen zal niet gemakkelijk zijn; heel erg raar zal dat zijn. Maar gelukkig is London niet zo ver dat je er niet nog eens naar toe zou kunnen gaan om ze te bezoeken. Je houdt aan deze periode heel veel over: alle ervaringen die je hebt opgedaan; veel mooie herinneringen en vriendschappen. Heel waardevol allemaal.
Geniet nog volop van alles en veel plezier.
Liefs

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active