fennaupair.reismee.nl

3 maanden verder!

Hallo allemaal,

Wat is het een tijd geleden, 8 november was de vorige blog, een blog bijhouden blijkt toch wel iets lastiger dan gedacht.. de hele week druk, de weekenden hele dagen weg en savonds heb je er eigenlijk geen zin in. Maar ik had er nu eigenlijk wel zin in om weer een te schrijven!

Wat is er allemaal gebeurd de afgelopen tijd? Ik ben ontelbare keren naar Winter Wonderland gegaan in Hyde Park, vaak naar de film geweest, een kerstconcert bijgewoond in The Royall Albert Hall. Kerstcadeautjes gegeven en gekregen, en natuurlijk veel gewerkt. Ook ben ik heerlijk 11 dagen thuis geweest, heel fijn! Maar ook wel weer lastig om afscheid te nemen, maar de leuke vooruitzichten hier in London maakten het iets makkelijker. En nu is het alweer 2018 voor je het weet alweer Lente! Ik kan niet wachten op het mooie weer en de lichte dagen! De 2e week van januari waren mijn hostparents op vakantie, in het weekend waren de grootouders hier voor de kinderen, maar van maandag tot de woensdag had ik de kinderen. Alles helemaal goed gegaan! Ook heb ik Windsor bezocht, hier staat Windsor Castle waar The Queen in de weekenden woont en waar Prince Harry in mei gaat trouwen, prachtig kasteel en Windsor is ook een heel leuk plaatsje waar je heerlijk kunt wandelen en winkeltjes kunt bekijken. Twee weken geleden ben ik naar Shoreditch en Richmond park geweest, een enorm park waar je ook herten kunt spotten. Afgelopen weekend een rustige dag gehad op zaterdag, 's middags naar de film The Greatest Showman en daarna wat gegeten. Met Louisa en Nadine ben ik daarna naar huis gegaan en hebben we op mijn kamer nog een film gekeken. Zondag zijn we naar een au pair meeting gegaan in The Museum of London, aardige meiden ontmoet en een gezellige middag gehad!

De komende maand staan er ook weer leuke plannen op het programma, een busreis naar Bath en Stonehenge, verjaardag van Louisa en eind maart voor 10 dagen naar huis! Heel toevallig gaat mijn hostfamily een dag later ook naar Nederland voor Pasen. 

De periode breekt bijna aan waarin de tijd voor mijn gevoel voorbij vliegt, vanaf maart is het zomaar zomer en daarbij komen we gelijk aan bij het volgende nieuwtje.. Ik ga mid. augustus weer naar Nederland! Mijn hostparents hebben de keuze bij mij neergelegd of ik langer wilde blijven, begin september wordt de tweeling twee en zijn ze op zoek naar een au pair. Als ik zou blijven zou ik betaald worden als au pair, niet dat dit voor mij de reden was om weer naar huis te gaan. Maar ik zat er eigenlijk al een tijd mee in mijn hoofd om niet langer dan een jaar te blijven, ook omdat ik graag verder wil leren (al moet ik nu wel echt gaan bedenken wat), en alle vriendinnen die ik hier heb gemaakt gaan in juli/augustus weer naar huis.

Dit duurt nog wel een paar maanden gelukkig, dus genoeg tijd om nog leuke reisjes te maken en gezellige dingen te doen!


Bedankt voor het lezen en tot de volgende blog!

X Fenna

Reacties

Reacties

Gerva

Hoi Fenna,
Leuk om weer een blog van je te lezen. Zo te lezen vermaak je je nog prima. Wat veel nieuwe indrukken doe je op en maak je mee. Een hele ervaring. Wat gaat dat dan snel zeg. Vooral nu je deze zomer weer thuiskomt. Maar ik kan me wel voorstellen dat je die keuze hebt gemaakt. Wat wil je gaan studeren?
Groetjes, Gerva

Rikie

Hallo Fenna,

Erg leuk om weer eens wat te lezen over jouw verblijf in Londen. En fijn dat je het nog steeds naar je zin hebt daar. Dat kan ook haast niet anders als ik lees wat je daar allemaal beleeft! Je hebt straks wel een ontzettend leuke herinnering voor de rest van je leven. Je ziet daar echt veel! En ik snap dat je in augustus weer naar huis gaat, voor je studie en omdat het dan ook welletjes is zonder je familie neem ik aan.De tijd vliegt voorbij, je bent nu al over de helft. Voor je het weet is het augustus, vooral als straks het mooie weer eraan komt.Geniet nog maar lekker nu het nog kan! Liefs, oom Marcel en tante Rikie.

Fenna

@Gerva, leuk om te lezen dankjewel!
Jazeker, er is ook zoveel te doen hier!
Ik ben er momenteel veel mee bezig om uit te zoeken welke studie ik wil gaan doen, helaas ben ik er nog niet uit..
Bedankt voor je berichtje!

Fenna

@Rikie, absoluut er is zoveel te doen en zien hier! Ik heb ook echt enorm veel zin in het warme weer, heerlijk die parken hier met het mooie weer :)
Bedankt voor je berichtje!

Heleen

Hallo Fenna, leuk om weer wat van je te lezen. Van je ouders heb ik idd begrepen dat je je wel vermaakt met je werk en de vrienden die je gemaakt hebt. Mooie parken in Londen, dat zal straks in de lente wel echt heel fraai zijn. Geniet nog van de komende maanden. Deze ervaring zul je nooit vergeten. En deze ervaring is ook goed voor je verdere studie, wat dat ook mag zijn. Liefs, Heleen

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active